Livet...

Det är varmt ute, sitter på balkongen & myser, ett glas vin, den magiska cirkusen & jag.
Tomatplantorna frodas & det gör jag med. Tänk att livet kan förändras så snabbt. Förra året vid denna tidpunkten satt jag fortfarande fast, i gamla spår, trodde aldrig jag skulle ta mig loss. Trodde aldrig att jag skulle få ro & att lillhjärtat mitt skulle bli lyckligt. Men jag vågade släppa taget & sakta men säkert börjar allt komma på plats. Till & med Håkan Stortånagel börjar växa ut, en ny fin Håkan under det fula. Jo, symboliskt sådär:)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja visst är känslan underbar!! Så kände jag med när jag lyckades ta mig loss! Vem hade anat för 2 år sen att jag skulle stå brud?? Haha livet har sina överraskningar, det gäller att njuta och ta vara på det!

2009-04-21 @ 09:50:31
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com
Postat av: Sara

Hur går det med cirkusen...? Härligt att Håkan har fått nytt liv!;)

2009-04-21 @ 11:58:50
URL: http://sarastroms.blogg.se/
Postat av: T

Härligt att du & Håkan trivs! han kanske fått livslusten tillbaka nu?!

2009-04-21 @ 15:19:19
Postat av: Jenny

Mysig bild :) Jag säger såhär...det har blivit lite småspännande i mitt liv igen ;)

kramar

2009-04-21 @ 20:02:19
Postat av: T

tackar tackar för komplimangen!

2009-04-21 @ 20:13:29
Postat av: T

tackar tackar för komplimangen

2009-04-21 @ 20:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0