Som sänt från himlen:)

Idag kom det ett gigantiskt paket med posten från min söta mamma. Vad fanns då i detta paket, jooooo, det fanns OLW ostkrokar (min gud, jag började smågråta när jag smakade:), mjölkchoklad, daim, 2 påskägg med svenskt smågodis, hänt extra, gula små kycklingar & även en försenad julklapp, haha ! överlycklig, dansar runt i lägenheten med ostkroksgula fingrar i lyrisk extas:)

Fick även en enorm hemlängtan när jag såg alla saker i paketet! Vill ha mysfredag med mamsen & papsen & lillesystern (men snart kommer de hit, 4 veckor kvar...)! Vill träffa alla systrarna & leta godisägg på påskafton:) & äta Jansson, mmmmm & påskfest med vännerna! Det vill jag!

 Jag & mr Tupp innan gaybar förförra helgen. Mr Tupp som är gay & snygg som få, försvann ganska snabbt. Jag stal plastblommor & slog pojkvän lite grann. Trodde alla var vampyrer, ska aldrig mer dricka, haha.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Förstår att du saknar Sverige! Måste kännas att man saknar vissa grejer!



Och du, det är som man säger "alkoholen löser inga problem, men skapar nya som är jävligt intressanta" ;-)

2009-04-08 @ 08:29:03
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com
Postat av: Sara

Jag saknar våra klassiska svullkvällar och vindrickandet! Vilka tider! Men nya skola komma och där finns både krokar och godis i överflöd!:)

2009-04-08 @ 10:06:22
URL: http://sarastroms.blogg.se/
Postat av: Jenny

Härligt med paket :) Kommer du ihåg när vi letade påskägg i skogen i Svartvik..hehe, det var tider det. Kramar

2009-04-08 @ 19:25:49
URL: http://jennynordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0