Förkyld...

Då har man varit i Sverige förra veckan, onsdag kväll till söndag förmiddag. Jag hade kanske inte tur med vädret, regnade 2 dagar. Men det spelade inte sådan stor roll. Jag fick ju träffa många av mina nära & kära:) Först myste & skvallrade jag & Sara på torsdagen, underbart härlig överraskning, då jag trodde att fröken sara redan var i Stockholm:)

Sedan har jag träffat alla systrar & mamman & pappan förståss & söta Tina & Jocke... ojoj, det blev många man skulle hinna träffa på tre dagar. Oh, nu saknar jag alla extra mycket! Ja just ja, jag hann till & med iväg på en släktträff på lördagen:)

Jag har funderat lite & kommit fram till att när det blir dags för bebis, då ska vi ta stora flyttlasset & flytta till Sverige. Jag drömmer om hus, Gävle kanske, eller Uppsala... Mmm, stor lummig trädgård med gamla äppelträd, bärbuskar & en hängmatta för lata sommardagar... *Drömmer mig bort*...

Men nu är jag förkyld med feber & halsont. Hemma från jobbet, med lite ångest (hade ju bestämt att jag inte skulle vara sjuk på hela första ikea året:( Men finns ju inget att göra åt det, så nu blir det sex and the city box & vita bönor i tomatsås, hehe:)

Inga bilder från Sverige trippen, men här kommer en trekant från lilla zoo där vi bor:) Love!
 


Kommentarer
Postat av: T

Holland-bodyn är ett undantag! För dig Jenny :)

2009-08-26 @ 11:06:59
Postat av: T

Bra beslut att ta bebben i Sverige! Hoppas det blir en snart! :)

2009-08-26 @ 11:08:23
Postat av: Sara

Hua har du åxå gått å åkt på sjukan nu, krya på dej! Ja de va ju tur vi blev kvar lite längre där uppe så vi hann ses:) Låter bra att ni har planer på att flytta hem nåt tag!

2009-08-26 @ 20:17:25
Postat av: Anonym

Krya på dig! Nästa sommar får vi ta och zippa vin och mingla i fler trädgårdar ;)

2009-08-26 @ 20:37:32
Postat av: Jenny

Från mig =)

2009-08-26 @ 20:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0