Strypt av cykelkorgen:)

Här sitter jag & mumsar skink & senaps mackor & bara njuuuter:) Snart bär det iväg till jobbet, vädret är grådassigt & lite kvavt & jag längtar lite till grattis middagen man alltid får på eftermiddags skiftet, hehe. Svensk mat, som isterband & stuvad potatis, de holländska kollegorna rynker näsan, medan jag dreglar av förtjusning.

I helgen var jag ledig & det blev middag hos vänner på lördagen & shopping i Rotterdam på söndagen. Vi cyklade hem framåt natten på lördan & det syns på bilderna att det blev en eller två grappa (?) efter maten... Vi hade superskoj, som alltid hos Ray & Ankan:)
Mobil bilder...

Fridfullt på balkongenSolen försöker komma fram
Trumpinnar kan oxå bli ätpinnarJag kan cykla
Tvingar pojkvännen knäppa kort när jag "fastnar" i cykelkorgen, hehe...
hehe, söta:)euromast by night

Kommentarer
Postat av: T

Vad smal du ser ut! Är det alla cykelturer?? Jag är tjock och blir tjockare varje dag! Snart rullar jag!

Kram Morsan!

2009-08-11 @ 13:32:54
Postat av: Chris

Jätte söt:)hehe

2009-08-11 @ 15:37:07
Postat av: T

Min dator är paj för tillfället, bilderna är där i...

2009-08-11 @ 19:23:53
Postat av: T

När kommer du till Sverige nästa gång förresten? Jul eller innan?

2009-08-11 @ 19:24:50
Postat av: Sara

Hallå! fina bilder!:) Vi vet inte riktigt hur det ser ut, när vi ska hem till märsta osv. Troligen far vi ner nu efter helgen som kommer. Typiskt isf att vi inte hinner ses. Tänkte du kanske kunde stanna till i märsta på en fika innan du drar ner igen? Kram

2009-08-12 @ 22:05:58
Postat av: T

Magen är med i senaste inlägget, håll till godo!

2009-08-15 @ 13:14:47
Postat av: T

Vacker?? Ojojoj vilka komplimanger du strör kring dig! Tackar så mycket :)

2009-08-15 @ 18:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0