Jag undrar vad Marlena gör nu?:)

Jag kom just på att jag inte sett Days of our lives eller Hem till gården (Emmerdale) på hur många månader som helst. Inte för det spelar någon större roll, det brukar inte ändras så speciellt fort:) Någon som vill ge mig en update? är Marlena fortfarande inlåst med sitt ex ngnstans, har de hittat Bo's dotter? Ge mig lite info, höhö!

Jag saknar OLW's ostkrokar, mamma har skickat iväg påsar på posten. Undrar om det är ostkrokepulver när de kommer hit. Får jag väl lov & dra upp det i snoken:)

Intervjun igår gick väldans bra, kändes finfint (men insidan exploderade). Svårt det där med negativa saker om sig själv... Man vill ju inte berätta ngt alltför dåligt;)  Han skulle kolla upp heltidstjänster & höra av sig, ahhhh! På Ikea i Holland så jobbar de 4 dagar per vecka, 36 timmar & kallar det heltid, så det gillar jag!
Kroppen kommer väl få en smärre chock om jag får jobbet. Men håller håkan:)

Kommentarer
Postat av: Saro

Håll håkan, jag vill se tulpaner!:)

2009-02-18 @ 12:00:53
URL: http://sarastroms.blogg.se/
Postat av: T

4 dagarsveckor låter ju toppen. Hoppas du får det. Jag har rivstartat med jobbet, och trots att dom flesta passen bara är 4 timmar så blir det många dagar. Idag är jag äntligen ledig efter 8 dagar i sträck. Ingen aning om days, helt tappat det och fattar nada om jag ser nån dag...

2009-02-18 @ 20:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0