Jenny är:)

Jag tyckte det lät skoj när sara (genom mari) skrev på sin blogg om att googla "Sara är" och ta de fem första sakerna som ett problem som universum vill att personen löser eller som komplimanger. Så jag gjorde det samma (en liten inläggs tjuv är jag ju:). Hoppas ingen stämmer mig nudå, ihhhhh, please kaptein!

*Jenny är på G   (så sant, så sant)

*Jenny är veckans bloggare   (nämen tackar o bockar:)

*Jenny är också fantastiskt rolig   (se där)

*Jenny är aldrig fulla    (detta var nog vad universum tycker jag ska lösa)

*Jenny är redo för revansch   (med benen stadigt & håkan redo)


 
Vore kul om ni andra googlar era namn + är & sen lägg upp det på er blogg, joooo gör det:)

Kommentarer
Postat av: Emma

Gjort! =)

2009-02-24 @ 16:19:37
URL: http://itsemmas.blogg.se/
Postat av: Kaptein Sabel

Hämta ner mej till "tulpanfälten" och ge mej styrka!

2009-02-24 @ 16:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0