Saker jag tänker på innan jag somnar…

Jag hade precis stoppat in hemska bettskenan, slumrar lite...


Jenny - Daaarling... Remind me tomorrow that I want to have "bangs" when I cut my hair next month.

Pojkvännen - What, bangs?


J - Yeah, you know bangs, where my forehead is.

PV - Oh, you mean a "pony".

J - A pony? No, I want short hair at my forehead, baaaangs...


PV - Ok, I will remind you tomorrow that you want bangs when you cut your hair...

J - Goooood.


Hur glömsk är man om man behöver påminnelse hur man vill klippa sig & hur säger man lugg på engelska?:)

Igår fick jag söta nallar & godis när jag vaknade, mys! Jag hade glömt köpa present, men kom på den fantastiska tanken att jag skulle sjunga kärlekssånger hela dagen till pojkvännen, så han blev glad ändå, konstigt nog:)

Imorrn ska jag ansöka om "uppehållstillstånd", får se om jag får stanna, hehe. Pojkvännen måste skriva på kontrakt att jag får del av alla hans pengar i minst ett år (inte illa pinkat). De vill inte gärna att man kommer hit & snyltar:)


Alla hjärtans dag nallar + Saker som hamnade i min väska från hotellet:)


Kommentarer
Postat av: Hotel Kempinski

Miss Goude, we are missing some stuff from room number 325, please contact us as soon as possible:)

2009-02-16 @ 15:29:31
Postat av: Sara

Härligt med Hotellprylar:)

2009-02-16 @ 15:55:05
URL: http://sarastroms.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja lugg heter Bang =P

2009-02-16 @ 18:08:57
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com
Postat av: FZ

Please translate in Dutch so i can read

2009-02-17 @ 09:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0