Tänd inte lampan om det luktar gas!

I Holland använder de sig mycket av gas, för uppvärmning & matlagning. Jag är en aning livrädd för gas, explosioner & bränder (när jag var liten hade jag en cykelhjälm & ett långt rep i garderoben, så jag vid brand kunde knyta fast det & klättra genom fönstret. Jodå:).


Min pojkvän nämde att man inte ska tända lampan om man kommer hem & det luktar gas. Jag brukar försöka minnas att sniffa runt om vi har någon gasläcka innan jag tänder lampan. Men jag tror inte jag behöver oroa mig så mycket:)


Idag är det hemma pizza fredag & lite vin!

I Holland köper man vin & sånt i mataffären & det är billigt också:) Imorrn melodifestival via datorn, men saknar svenskt smågodis & OLW ostkrokar!


Trevlig helg! Nästa vecka blir det bilder från Budapest:)


Kommentarer
Postat av: Chris

I see you're having a nice time in the apartment:) ...2 glasses of wine for yourself;)hehe



And tomorrow it's my first Swedish Melodifestival:) very nice!



Dikke kus!

2009-02-06 @ 12:58:03
Postat av: JennyN

Naturligtvis blev jag sjuk.=(

Ha en trevlig helg :) Kramar

2009-02-06 @ 17:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0