The world should revolve around me:)

Blir bara mer & mer förkyld & bland det värsta som kan hända har hänt (nja), jag har tappat smakförmågan, ahh, inget jag äter smakar något alls. Det enda jag provat som ger smak är grillkrydda. Så till frukost åt jag knäckebröd med en halv burk grillkrydda:) & ikväll ska jag äta hemmapizza, kanske doppa i stark senap eller något?!

Bidrar med en happy låt, denna snoriga gråa fredag! The world should revolve around me, Little Jackie. Sprattlar lite i kroppen min av denna:)



Trevlig helg:)

Kommentarer
Postat av: T

Hoppas du kryar på dig snart, vinterförkylningar kan vara sega...

2009-02-27 @ 16:29:59
Postat av: Emma

Ska nog prova på en brus-grogg imorgon, det lär ju gå till hjärnan direkt.. ;) Krya på dig sjukling!

2009-02-27 @ 16:50:23
URL: http://itsemmas.blogg.se/
Postat av: Saro

Kommer det inget nytt inlägg om hur det går för den lilla myran med den kvinnliga fägringen på köksavdelningen!?

2009-03-03 @ 14:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0