Då vet man att man har hamnat på ett bra hotell...:)

Igår kom vi till Budapest. Hotellet är väldigt stort & vackert. Själva staden är gammal, ganska grå, men med många vackra byggnader.
Idag stod vi utanför portarna & var på väg & titta runt lite. Det kom en stor svart bil & parkerade bredvid oss. En man kom ut från vårat hotell & ställde sig två meter från oss, mina ögon blev stora som tefat, jag stammade tyst till min pojkvän... Kolla det är Nicolas Cage... NICOLAS CAGE. Sen hoppade han in i den svarta bilen & försvann... Så nu kan jag stoltsera med att jag bott på samma hotell som en riktig jävla kändis, stått två meter från Nicolas Cage, haha, det tycker jag var super tufft:)

Idag ska vi lämna skorna utanför dörren, så kommer ngn & rengör dem över natten. Haha, måste passa på medan vi är här. Lyxliv i en vecka:)

Nu ska jag ner till poolen, hoho!



Kommentarer
Postat av: T

Men Jenny! skojar du eller? Det var ju faktiskt skitcoolt, blev du starstruck? själv tycker jag det är roligt med stockholmskändisar...

2009-02-09 @ 11:48:57
Postat av: JennyJonny

Helt otroligt:) Jag fnissade i en timme efter, hehe. Nicolas fucking Cage, haha:)

2009-02-09 @ 11:55:11
Postat av: Therese

Inte dåligt alls... Nicolas Cage! =)

2009-02-09 @ 12:05:45
Postat av: Sara

Men tjena va coolt! Blir nästan lite avis hehe.. Spana efter fler, kanske ä värsta kändis placet!

2009-02-09 @ 12:10:45
URL: http://sarastroms.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jösses, ja dig verkar det ju inte gå nån nöd på ;)

Coolt!

2009-02-09 @ 16:50:00
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0