Fjärde mappen, fjärde fotot:)



Jenny (rockitbabyrockit), här har du mitt fjärde foto i den fjärde mappen. Haha, vet inte riktigt vad det är, tror det är från en park i närheten med karuseller o sånt (ser ut som han vet något som vi inte vet, hehe:)
Känner sig Kaptein Sabeltann & Tess uppmanade att också lägga upp 4e mapp, 4e foto månne?

Idag blir det en mysig lördag, med vin o mat hos vänner! Imorrn ska jag på begäran gå undercover för att undersöka slakteriet på franselaan, mitt alias är, 'svensk turist vill ha bratwurst' (zweedse toerist wil braadworst)... :)

Ha en fin lördag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag tror jag dör...

2009-01-10 @ 18:34:45
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com
Postat av: T

Jag fattar inte, vadå 4e mappen 4e bilden?

2009-01-10 @ 19:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0