Håkan goes dutch

En vecka och två dagar har jag nu bott i Rotterdam, Holland...
Det känns precis som hemma, förutom att de pratar konstigt och att allt är platt som en pannkaka.
Jag älskar alla stenhus & att alla har extremt stora fönster, jag älskar stroop wafels (stora våffel kakor med siraps fyllning), jag älskar alla gamla väderkvarnar som "puttrar" runt runt, jag älskar solnedgången på vår balkong...
Jag älskar att äntligen ha hittat hem, att vara lycklig!

Håkan min extremt fula stortå (efter en tragisk Ruslana, wild dancing olycka), stormtrivs också i de nyinköpta, vita, ludna tofflorna & jag har på känn att han också kommer trivas i lös tå nageln som jag planerar för hans sommar outfit, hehe.

Ok, nu dags för motionscykeln!
Doei Doei så länge,

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hitta!:) Här vare rosa! Hoppas du och Håkan har det bra!

2009-01-07 @ 12:54:36
Postat av: Jenny

Åh fan va du är skön, haha

2009-01-07 @ 16:13:15
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com
Postat av: T

Halloj!

3 inlägg första dan, bra jobbat!

2009-01-07 @ 20:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0