Holland update...

Jag pluggar holländska hemma i väntan på att kursen ska starta. En mörk mansröst som säger - Repeat after me : u, u, u, ik, ik, ik.. Now how do you say you in dutch... Jenny: uuuuuuu. And how do you say I in dutch.. Jenny: Iiiiiiiik... Hehe, skulle ha hört mig, lät som ett snedtänt holländskt mumintroll:)

Vet fortfarande inte om bagaren & slaktaren är med i knark verksamheten.

Idag gick jag in på en liten zoo affär, kollade runt, såg söta kaniner. Sen skulle jag gå ut & då frågade tjejen vid kassan något på holländska, jag sa att jag inte förstod, då sa hon -you like rabbit, only 10 euro, only 10 euro:) Haha, jag sa att jag måste fråga min pojkvän!

Jag har varit förkyld, & fick värsta sexigaste, rispiga rösten, gick & pratade med mig själv hela dagarna för jag lät så tuff:) Men nu har den normala rösten återfunnit sig. Nästan lite synd, mja!

Nu ska jag städa & dona så det blir fint till helgen. Imorrn är det tacos & vin kväll med en touch av singstar, mys:)

Håkan saknar Sverige lite grann, men idag ska han få lite pedikyr så då blir det nog bättre. I Maj kommer mamman o pappan & söta lillesystern & hälsar på, längtar massor!

Doei Doei...


Kommentarer
Postat av: Chris

You're allowed to buy the rabbit:)hehe



Dikke kus!

2009-01-15 @ 12:27:02
Postat av: Sara

Fan ska ni skaffa kanin?:) Döp den till Kjell!;)

2009-01-15 @ 16:18:34
Postat av: Jenny

Så sött, liten kanin, såklart du ska en en liten kanin ;)

2009-01-15 @ 17:18:32
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com
Postat av: T

Kjell! Fan vilket bra förslag Sara...

2009-01-16 @ 10:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0