Ibland vaknar man & känner sig en smula annorlunda:)

Imorse när jag vaknade kände jag mig såhär...


Först blev jag vettskrämd när klockan ringde. Sen en aning vilsen i skallen, då jag var 1 sekund från att tvätta ansiktet med hårgele:)...


Men med lite bacon i magen börjar fredags känslan smyga sig på:)

Idag blir det ett försök att laga pizza, svårt när ugnen har en egen vilja & för det mesta bara värmer från ena sidan.


Imorrn blir det födelsedagskalas hos pojkvännens mamma. Träffa alla släktingar, känns lite läskigt, men roligt. Sen pussar man tre gånger på kinden när man träffas, nästan alltid. Det finns en äldre herre som alltid försöker komma närma min mun, hm, undanmanöver!

Det konstiga är att de inte bara säger grattis till mamman, utan alla säger grattis till alla, som att pojkvännen ringer sin bror & säger grattis med mamma:) Så imorgon måste jag säga grattis till alla jag ser, hehe, lite underligt!


Ha en fin helg!


Kommentarer
Postat av: Jenny

VA snygg du var i morse ;-)

2009-01-23 @ 16:43:27
Postat av: T

Årsföljetongen har uppdaterats, bara 2mån kvar nu...

2009-01-24 @ 17:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0