Mini market update...

Igår (fredag) runt 21.00.


Jag vankade lugnt, runt i lägenheten och slängde ett öga genom balkong fönstret. Jag hoppade till, vad är det jag ser, en svart van parkerad på trottoaren utanför mini market, män som bär ut stora svarta lådor, på en freeeeedag, de har alltid stängt på fredagar, alltid.

Detta bevisar ytterligare min teori att det är något mystiskt med denna affär (haha:).


Här I Holland får man röka på o så, men inte lagligt att producera själva drogen, kanske de har ett helt plantage nere i källaren och fredagar är leverans dag. Här kommer bildbeviset...





Hehe, kan ju också vara så att jag är en aning paranoid och att lådorna var bananlådor, men i de lugnaste vatten...

Ja just ja, i Holland funderar de på att låta en "kommun" lagligt producera cannabis istället. Så att de på så vis får bort de kriminella personerna som nu gör det på olagligt vis. Lycka till:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ahaaa.. du kanske är ett jättescoop på spåren!! ;-)

2009-01-18 @ 15:26:25
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0