Tre saker jag är glad över just nu...

Jag drömmer alltid väldigt mycket, varje natt...
Ibland om vardagliga saker som att jag städar, ibland att jag flyger, Ibland även i film form så att eftertexterna kommer efteråt, skumt men roligt!
Inatt drömde jag att Matthew McConaughey var min bror, vi satt i mitt barndomshem o pratade om ditt o datt o åt min mammas äppelpaj, man kan ju drömma om värre saker, hehe:)

Oprah nämde förresten något som fastnat hos mig, att man ska räkna upp tre saker som man är lycklig över varje dag!Det kan vara precis vad som helst... kan vara en person, att man inte har eksem, frukosten man åt...
Idag är jag glad över:
1. Min pojkvän, som alltid får mig att skratta!
2. Mina vänner, som alltid finns där (även om vi ses sällan)!
3. Att jag ska få åka till Budapest o bo på finfint hotell o äta massa goa middagar med min älskling, alldeles gratis:)
Vad är ni lyckliga över just idag?

Jag hittade massor med Nalle Phu citat idag, gillar den björnen!
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig."

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hm 3 saker;



Jag är glad för att 1. Jag har en sån underbar karl! 2. Att jag är så duktig på att äta nyttogt 3. Min praktik som börjar imorgon!



Ska komma ihåg detta ;-)



Vad mysigt med hotellet!! AVIS

2009-01-13 @ 08:58:45
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0