Superstar Jenny

Idag är det fredag, gillar fredagar!
Jag lyssnar på Nelly Furtado, Forca & dansar omkring som en vilde i lägenheten:)

Min pojkväns mamma har varit här & nu har jag lärt mig göra holländska köttbullar. Superstora, som 6 svenska i 1 ungefär, som jag längtar att sätta tänderna i.

Har förresten kommit på en konstig sak om mig själv... Jag blir livrädd när det ringer på dörren, vill helst springa & gömma mig, andningen blir hetsig & jag undrar vem det kan vara. Undrar varför, måste ha hänt något traumatiskt i mitt förra liv:) Oftast är det ju inte någon helpsycho, massmördare med kniv som står där utanför, utan bara den helt ofarliga postkillen... Hm, jag måste bearbeta detta på något vis! Någon som känner igen sig eller har något annat konstigt drag i sig?

Ikväll ska jag rocka skiten ur Rotterdam, eller iallafall ur vår lägenhet. Superstar Jenny kryper fram ur sitt skal, då singstar är på tapeten:) Imorrn är det födelsedagskalas hos Arne (hehe) & på söndag blir det shopping i Rotterdam & Mamma Ria mat!

Håkan hälsar!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är nerverna, vi är trots allt 26! Är lika dan jag, hoppar upp i taket om de ringer på, fast de är mest för att ja bli skraj för ljudet. Nerverna, jaa sanna mina ord!

2009-01-16 @ 15:44:27
URL: http://sarastroms.blogg.se/
Postat av: T

Ja, det där känner man ju igen. Men det är väl kanske för att folk oftast inte bara "dyker upp" såhär 9 år in på 2000talet. Man måste ju ringa först, eller smsa åtminstone...

2009-01-16 @ 15:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0