Wilt u dit ook hebben?

I Sverige har man ju små skyltar som säger: Akta barn, kör sakta & liknande. I Holland har man tagit ett steg längre. Se bild nedan, ett barn med ett avbrutet ben, avsliten arm, blod & texten, som ungefär säger, vill du också få detta? Lite läskigt & förbryllande, men tror inte det hjälper, för de kör som dårar:)


Något konstigt har hänt med mig, när jag var yngre hände det aldrig. Jag har blivit åksjuk på gamla dar:) När jag åker bil eller buss korta sträckor, blir jag alldeles svettig & känner mig mycket illamående. Jag har hört att det ska finnas en punkt i handleden man ska trycka på, så illamåendet går över. Jag har övat, jag trycker & trycker & trycker, men jag hittar aldrig rätt.

Nu har jag iallafall fått mitt nya resekort (för buss & andra allmänna åkdon), så åksjuk eller inte, dags att upptäcka Rotterdam:)


Just ja, supertråkigt, letar desperat efter en ny, bra foundation, hjälp, hjälp, hjälp mig!



Kommentarer
Postat av: Sara

Men fy va läskig gubbe! Jag hade iaf saktat in kan ja lova! Om jag inte hade missupfattat och vinkat åt den istället som den som var vid bull-olles förr! Testa någon av clinique! alla deras prylar är super bra!

2009-01-28 @ 10:59:29
URL: http://sarastroms.blogg.se/
Postat av: Chris

I can look what foundation I use....it's a good one:)hehe

2009-01-28 @ 11:33:40
Postat av: tessi

ååh vilken hämsk docka!

kraam

2009-01-28 @ 12:11:35
URL: http://dollydear.blogg.se/
Postat av: Emma

Mäh! Bor du i Holland igen nu..? Här är tjejen som hänger med.. Är det samma kille som fick dig dit ner igen? ;)

2009-01-28 @ 15:56:16
URL: http://itsemmas.blogg.se/
Postat av: Jenny

hehe, tex att man inte får vatten att koka när man hade tänkt sig det :)

2009-01-28 @ 19:20:22
Postat av: Jenny

Snygg gubbe! men kanske ser lite mer ut som ett gäng tredjeklassare gjort den och inte kommunen ;-) fast det kanske är privatpersoner som gjort den?

2009-01-28 @ 21:07:08
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0