Jäkla fransman men gulliga kaniner...

Idag har jag jobbat & donat. Det var roligt, lagom med folk & mycket att göra & sen två timmars promotion workshop, hehe, lät lite fancy tyckte jag, men mest sitta stirra & lyssna på en holländsk gubbe:) Men kul att lära sig nya saker!
Jag var dock tvungen & jobba med den lilla fransmannen igen. Uscha, han är den drygaste, mest sarkastiska människa jag mött. Oså har han tröjan öppen... jätteöppen... så man ser hans fjuniga bringa, öööh! Han blev dagens minus.

När jag kom hem så cyklade jag & pojkvännen tre mil genom det vackra holländska landskapet. Oh, fasiken va djur, överallt, kossor, lamm, geter, hästar & små vilda kaninungar, helt underbart... & solen lyser, lyser, lyser. Nu dags för lite ostkrokar & snart morden i midsomer:)





Kommentarer
Postat av: Jenny

Tre mil! Imponerande :)

2009-07-01 @ 21:39:38
URL: http://jennynordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0