Ledig dag!

Idag är jag ledig. Har legat i sängen hela morgonen & druckit kaffe med kanel & läst, Vindens skugga av Carlos Ruiz Zafon. Den måste ni bara läsa (andra gången jag läser den nu). Den är spännande, mysterisk & utspelar sig i Barcelona & handlar bland annat om omöjlig kärlek som aldrig tar slut, evig vänskap... & Zafon skriver så vackert, önskar att jag kunde skriva en endaste rad så som han.
Han har en ny ute nu också, ängelns lek. Den är lite långsam i början, men sen kan man inte släppa den.

Nu håller jag på & skriver matlista, för pojkvännen ska handla när jag jobbar imorgon. Någon som har tips på god men snabb mat som kan lagas när man är trött efter jobbet? Mmm, mat, det är bland det bästa jag vet:)

Ha en trevlig helg!

 +  = V.34 onsdag kväll - söndag:) Jag & Håkan stortå på visit! Kolla in mitt bakhuvud på bilden, ser Enormt ut, hehe, men det är kameran, lovar!


Kommentarer
Postat av: Emma S

Tack för boktipset, ska lägga den i min "att läsa" lista. =)

2009-07-10 @ 15:07:19
Postat av: Emma

Den senaste boken jag läste som jag tyckte var riktigt bra var Den enda lögnen av Harlan Coben, har även köpt resten av hans böcker som har översatts till svenska men har inte hunnit läsa dem än.

Just nu läser jag Törnfåglarna, en riktig kärlekssaga.

2009-07-10 @ 18:14:18
Postat av: T

Bebben ska komma 20e oktober, men när den tänkt komma vet bara bebben själv!

2009-07-13 @ 19:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0