Torsdag:)

Jag har så konstigt schema denna månad. Ledig idag, sen jobba fredag, lördag, sen ledig söndag osv... Jag gillar inte när schemat hoppar runt sådär, jag vill ha struktuuuur, hehe:) Låter kanske tråkig, men jag vill jobba måndag - fredag & sen vara ledig helgen (hitta på saker med pojken). Ska ta upp det med schemakillen, muta honom med choklad eller importerade ostkrokar!

Har precis ätit tacos till frukost & ligger & läser böcker som jag fick i posten från Bokus igår. Fick också A piece of cake boken av Leila, nu ska det bakas i nya ugnen. Men min språk lärare säger att det är svårt att få tag på olika mjölsorter i Holland, för de är lata & bara köper färdigt bröd, får la se:) Har letat havregryn i ett halvår nu, haha!

Solen lyser, så kanske ska läsa ute på en filt, men det är så mysigt under täcket. Mmm, senare:)
Spelar ingen roll om det är torsdag eller inte, skönt att vara ledig en dag, bara slappna av, göra allt & ingenting. Bara få finnas till.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hittade Vindens skugga på Erikshjälpen för 5 kr igår, så nu är den införskaffad, får se när den blir läst. =)

2009-07-16 @ 10:03:26
Postat av: Chris

Ik ben wel een beetje jaloers op je...lekker weer, boeken lezen en lekker vrij zijn:)Dikke kus en een knuffel!



Ps vanavond fietsen?

2009-07-16 @ 10:37:41
Postat av: Jenny

Skönt med ledighet :) mitt sommarlov börjar tyvärr lida mot sitt slut. Inte långt kvar nu =(

2009-07-16 @ 14:59:58
Postat av: Jenny

Låter som att du har det bra, med tacos till frukost ;-)

2009-07-16 @ 20:48:30
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com
Postat av: T

Ja, jag jobbar heltid som receptionist. Slutade som assistent 23 juni.

2009-07-18 @ 10:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0