Bringing home da bacon!

Här kommer mitt 1a inlägg som arbetande kvinna. Hehe, im bringing home da bacon:)
Igår grät jag när jag kom hem, inte för att det inte gick bra, men jag hade en sådan smärta i mina ben. Håkan (den deformerade stackars snea tån) skrek på mig -Sätt dig ner kvinna innan jag dööör:) Ja, det gjorde så ont för min stackars kropp som är van vid soffa+kaffe+choklad & denna måndag istället fick 8 timmars stående läge! Herreguuuu!

Men det var längesen jag hade så skoj som dessa två dagar. Jag lär mig så mycket nytt med datasystem & grejor & jag får pynta och dona & prata knagglig holländska med kunder. Jag får beröm, massor med beröm & jag är duktig, så jag är så stolt över mig själv, hehe, trodde inte jag skulle vara någe bra alls, att de skulle skicka hem mig. Det är mycket & göra, svårare & mer ansvar än jag trodde & så himla skoj!

Jag har massor med kollegor, bara män, höhö:) Schemakillen gillar mig, så jag slipper jobba nästan alla helger framöver, yeej! Jag jobbar med en mexican, en fransman (den enda jag inte gillar, dryg & han har en sån där hemsk fransk engelska, ihhh, får rysningar), en från england, två från holland & så lite annat smått & gott! Jag ska studera dem så får ni en intressant bedömning framöver & bild av mig i min nya uniform förståss:)

Nu ska jag mysa med en baileys & sen dusch & sova:)

Kommentarer
Postat av: Sara

Va roligt att det går bra å att det är kul!:) Väntar med spänning på den utlovade bilden! Jag har åxå jobbat idag, nyss hemkommen!(mittinatta) Ovant!

2009-03-03 @ 23:58:55
Postat av: Emma

You go giiirl! ;)

2009-03-04 @ 08:42:15
URL: http://itsemmas.blogg.se/
Postat av: T

Super att det är kul och att du trivs. Det måste kännas jätteskönt!

2009-03-04 @ 10:13:17
Postat av: Jenny

Hoppas det går bra att jobba :)

2009-03-05 @ 19:14:09
URL: http://jennynordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0