So much to do & so little time:)

Fasiken vad jag jobbar & jobbar & tar hem så mycket bacon så det inte får plats i kylskåpet, hehe:)
Nästa fredag är det löning, undrar hur mycket bacon jag får, ihhhhhhhhhhhhhhhh!

Imorrn ska jag jobba extra, vill inte egentligen, men tänkte att det kanske är bra att säga jaaaa såhär i början av jobbet. Men bara 11-17, så sova får jag ändå. Jag glömmer & ta kort på mina jobbkläder hela tiden, men jäklar va hot, vänta ska ni få se, hehe.

I veckan som varit kom familjen Svensson till Ikea Delft, en bäverfamilj från Sverige, whaaaat? Några som kom klädda som stora bävrar & hade underhållning för barnen. Jag blev rädd för dem. Uscha stora, talande bävrar, läskigt!
Idag ska jag på pojkvännens brors dotters (Luna) kalas. Sen hem & dricka vino & sjunga singstar, I will surviiiiiiiiive:)

Våren är här, blommorna, knopparna på träden, solen, fågelbebisar, vårdoft... det känns mycket bra i magen.
& Håkan sprattlar i sin jobbsko & vill så gärna ha nya fina skor med öppen tå, han vill andas & visa sitt nya nagellack:) (Jag anar att han är smygbög)

Trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: Chris

You work so good Jenny...I'm thinking of being a houseman:)



Knuffel!

2009-03-23 @ 17:35:48
Postat av: Jenny

jag hade en liten bäver som gosedjur när jag var liten.. han hette Bengan :)

2009-03-23 @ 17:44:23
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0