Fru Ikea, det är jag!

Idag träffade jag Ingvar Kamprad, Ikeas skapare, den gamla skrutten:) Min chef, Hans, sprang runt som en yr tupphöna & jämrade sig, ingvar ingvar iiiiiingvar, ser allt bra ut i avdelningen, ohhhhh...

Kunderna på Ikea kallar mig Meurouw Ikea ibland, vilket betyder: Fru Ikea, hahaha, Fru Ikea, fru Ikea, hur hittar jag till kassan, fru Ikea var finns knopparna till dörren, fru Ikea var finns toan...
Imorse fick jag basa över påfyllningsteamet, lilla Jenny säger åt stora karlarna var alla grejor ska vara & flyttar på grejor med 'trucken', skön känsla i maggropen:)
På jobbfronten är allt finfint, men nackdelen är att jag måste upp vid sex varje vardagsmorgon, ihhhh!

Klockan fem kom pojkväns taxin & hämtade mig & solen lyste 10,5 grader varmt, så det blev vin & fotbad på balkongen, myspys. Nu ska fötterna upp i soffan & lite grönt te intagas, trött!

Bild kommer snart,  jag är så ärtig i min uniform, som min kära mor brukar säga:)
Håkan är by the way svullen & röd, men fortfarande vid liv, hälsar så gott!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ingvar Kamprad.. nice!

2009-03-12 @ 08:50:36
URL: http://itsemmas.blogg.se/
Postat av: T

Låter ju som du trivs och gör ett toppenjobb, hade inte väntat mig nå annat heller :) För mig är det sådär på jobbfronten, hade en dålig dag sist jag var där så nu gruvar jag mig för dagens pass :S

2009-03-12 @ 12:43:40
Postat av: T

PS. vad sa Ingvar? DS.

2009-03-12 @ 12:44:29
Postat av: jenny

Låter som att du trivs endå =P Kul att det går så bra för dig där nere! Lite varmare också än vad vi har, här var det 5+ å sol igår, men 3- och snö idag..brrr

2009-03-12 @ 16:05:27
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com
Postat av: Jenny

Det har ju varit en skolmassaker i Tyskland..har varit lite mycket sånt nu, jag tycker det är otäckt.

Vad kul att det går bra på ikea för dig :)

Kramar

2009-03-12 @ 18:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0