vem är du, vem är jag?

Jag är lite av ett melodifestival freak, laddar hårt idag med flygande Jakob (pojkvännens nya favorit), chips, mängder av chokladglass, baileys & vin, hehe, man måste frossa till melodifestivalen så är det bara!
Jag har blivit lite besviken (gråtit, legat sömnlös & slitit mitt hår, hoho:) hitills för mina favoriter har inte gått vidare direkt, men hoppas på andra chansen!

Denna gamla goding, svenska med finsk brytning när den är som bäst:) Mmm, mumin!



I övrigt så längtar jag till våren, doften, blommorna, solen, sitta på balkongen med ett glas vin! Kanske ligga på ett tulpanfält med en god vän:) Hehe, låt värmen komma nudå!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är jag som är den goda vännen, eller hur då? visst visst!!?:)

2009-03-07 @ 19:41:17
URL: http://sarastroms.blogg.se/
Postat av: T

Jasså? född i Arbrå? fast när jag tänker på det så ringer det en liiiiiiiten klocka nånstans...

2009-03-09 @ 17:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0