Whateeeeever:)

Tänkte köra en sådan där veckans värsta & bästa i min lilla vardag, så här kommer den:)

Värsta: Bomb hotet mot Ikea denna vecka (ihhhh, en av dem som var involverade var släkt med 'madrid bombaren'). Det var läskigt, men håkan is still going strong.

Bästa: Min nya kollega som är besatt av Sverige & springer runt & sjunger svenska sånger för mig. Som "hipp hurra för här kommer bumbibjörnarna", han kan till&med vår nationalsång bättre än mig, hehe. Det gillas!

Idag melodifestival, sedan fest i Rotterdam, ska övertala alla att gå på gaybar, yes:)


Kommentarer
Postat av: Sara

Then this chick comes up to me and she's all like,

"hey, aren't you that dude?"

And I'm like, "yeah, whatever!"

2009-03-15 @ 11:21:35
URL: http://sarastroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0