Förkyld

Sitter här & snorar framför datorn, åkt på en liten förkylning minsann.
Igår hade jag "assessment dagen". Det gick väldigt bra och personen som följde mig hela dagen lät positiv. Men jag får inte svar förren om en vecka. Hoppas!
Nu längtar jag till måndag & Grekland! Ska vara över 30 grader varmt i Korfu så det kommer bli så himla härligt:)
Här är några bilder av vad som har hänt under augusti här i Holland...
 
 Vi har haft söta syster på besök, ramlat av cykeln, klippt håret, lärt Chris mamma & pappa kubb, lärt Raymond & Janka kubb, hittat en läcker krokant kyckling, bakat med Sverige känsla, myst på balkongen bland Chris överraskningsblommor. Ja, det var en liten bit av Augusti:)


Kommentarer
Postat av: isabelle

puss på syster lökring :)

2010-08-27 @ 21:44:49
Postat av: T

Fin du är :)

2010-08-30 @ 12:02:39
Postat av: T

Tack! Har inte gått ner allt men...

Gick upp 19.5kg har gått ner 13kg :)

2010-08-30 @ 20:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0