Underbara systeryster besök!

En vecka sedan på onsdag kvällen kom min söta lillasyster och hälsade på mig här i Holland.
Vi myste, gick på gigantiskt zoo & fick ont i tå och häl, shoppade & kollade in Rotterdam, gick ut på krogen, upptäckte världens (nästan) bästa uppfinning sugrörsglasögonen, var lite bakis tillsammans, var uppe i rotterdams högsta torn med vy över hela staden. Himla skoj allt, men underbarast var att bara få umgås hon & jag:) Det händer inte så ofta att man får rå om en syster helt själv i flera dagar. Finfina dagar!
Kom tillbaka snart syster:)


Kommentarer
Postat av: syster svettfot

ååh, så underbart det var! jag längtar tillbaka, och jag önskar att jag hade kunnat stanna ett par dagar till. Nästa gång MÅSTE jag få vara kvar lite längre. Så himla kul att få umgås med dig syster! pusspuss

2010-08-11 @ 19:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0