Härlig söndag med tofflorna på:)

Jag brukade hata söndagar, för jag måste jobba dagen efter, jag brukade ha ångest när jag vaknade.
Men det har kommit att bli en av mina favoritdagar.
En dag då man kan göra precis vad man vill, mysa i pyjamas hela dagen, ligga & läsa i timmar eller shoppa i Rotterdam eller ta långpromenader med älsklingen. Jag jobbar vissa lördagar, men inte på söndagar, det har blivit en riktig vilodag, den stora njutar dagen:)

Idag har jag läst, ätit favoritfrukosten som är avocado på sesamknäcke med en gnutta salt + olivolja, cyklat på motionscykeln, sett 3 avsnitt av sex & city, pussat på min älskling, druckit en martini (jag är ju faktiskt ledig imorrn), & nu lagar jag potatisgratäng med fläskfile:)

Härliga söndag:)


Kommentarer
Postat av: Chris

Tjonge jonge wat een mooie pantoffels op de foto:)hehe!



Dikke kus!

2010-02-08 @ 20:15:48
Postat av: Kaptein

Härliga tofflor och skönt med mys:)

2010-02-09 @ 13:28:13
Postat av: jenny

låter inte helt fel du!

2010-02-11 @ 21:34:35
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com
Postat av: T

Kul att du uppskattar mitt bloggande. Det är ett bra verktyg när man bort långt ifrån varandra. Och det är kul att själv gå tillbaka och läsa.

2010-02-21 @ 11:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0