jobb jobb:)

Idag är jag ledig & även lördag & söndag, känns lyxigt med en extra dag ledig, ofta blir det pyjamas hela dagen vid såna tillfällen, underbart!
Men idag ska jag träffa två tjejer från min språkkurs & ta en fredags drink. Dorotchea från Ungern & Ming Liu (?) från Kina, vi brukar sitta & skvallra på kaffepausen på onsdagarna & då bestämde vi oss för att det skulle vara skoj att träffas lite mera:)

Jag skulle förresten vilja blogga mera, men tiden som blir över när man har jobbat, räcker inte till allt.
På jobbet går det bra, mer & mer ansvarsområden & chefen har valt mig & mexicanen (Javier även känd som Retardo) att börja ett manager program i september. Men det är en hel dag med intervjuer för att komma in också, med psykologer till&med. Ajaj, hehe, håller tummen:)
Jag har massor med smeknamn på jobbet, the swedish lady, shorty, sweetie, jen, jennifer, retarda (bara javier som kallar mig det, hehe).

Förra veckan bokade jag & Chris semester resa till korfu, underbart strandhotell med all inclusive. September, längtar! Vår första solresa tillsammans...

Ja, det var lite som händer i mitt liv just nu:)

Längtar till våren, vill ta fram cykeln & cykla flera mil med min älskling & odla blommor & sitta på balkongen med en filt & dricka vin, mmm, vår nu!


Kommentarer
Postat av: T

Åh va härligt med Grekland! Jag är såååå avundsjuk!

2010-01-23 @ 10:04:40
Postat av: jenny

Åh lycka till med jobbet! Och jag är avundsjuk på resan! Vad skönt! Jag längar också till våren nu, vill ha värmeee!! Kram!!

2010-01-23 @ 12:40:05
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0