Nytt år

Så har det hunnit bli ett nytt år. Va härligt, ett helt nytt år med nya möjligheter & nya saker att upptäcka:)

2009 var förändringarnas år för mig, allt det nya med Holland, att bo med Chris & nytt jobb på Ikea. Det var också jobbigt vissa gånger, att verkligen gå vidare från det förflutna, att verkligen släppa taget. Men det gjorde jag. Jag fann mig själv, mer lager av mig själv, mer styrka år 2009.
Det var också året då två av mina vänner fick barn, Terese & Fredrik fick en underbar dotter, Livia!
2009 såg jag Paris för första gången, jag upptäckte att jag älskar att cykla, jag saknade mina vänner & jag drack alldeles för mycket snaps på midsommar...

Det var ett år fullt med kärlek & det kommer 2010 också innehålla. Massor med kärlek & nya äventyr:)
Det önskar jag mina vänner & min familj också, ett helt underbart nytt år! & under 2010 vill jag att någon hälsar på mig här i Holland, så ska jag bjuda på stora holländska köttbullar & visa alla mysiga ställen som jag gillar här:)





Kommentarer
Postat av: Saro

Jämrans de ser ut som hela ampeln är en gigantisk krans på mej haha!:)

Gott nytt år till mina vänner i Holland! Massa Kramar

2010-01-02 @ 16:18:27
Postat av: Jenny

Det är ännu mer snö här nu :)

2010-01-02 @ 16:39:55
URL: http://jennynordstrom.blogg.se/
Postat av: Boris

vad tycker du om min top 20 bästa låtar från 2009 på min blogg :)?

lämmna gärna en kommentar :)(L)

2010-01-02 @ 17:30:33
URL: http://boriiisjeliiic.blogg.se/
Postat av: Emma

Gott nytt år tjejen!

2010-01-02 @ 17:43:39
Postat av: Tessla

GOTT NYTT ÅR till er!

Måste säga att du inspirerar mig med alla fina bilder. Lutar åt att åka tillbaka till mitt älskade Tyskland nästa sommar. =)

Sköt om dig...

2010-01-02 @ 18:31:19
URL: http://tessla.blogg.se/
Postat av: T

Ja. Sara hade en jädrans stor krans det året :) och vilken rolig bild på dig och Staffan! hahaha

2010-01-02 @ 18:50:46
Postat av: jenny

Låter så härligt! Jag vet ju själv känslan med allt det nya ;-) Gott nytt år till dig! Hoppas detta blir lika roligt! Kram!

2010-01-08 @ 14:50:25
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0