Mountainbike

Igår åkte jag och Chris till ett ställe som har väldigt speciell natur, det är ett skogsområde blandat med stora sand dyner. Vi hyrde mountainbikes och cyklade på en speciell skogsled, riktigt tufft och jag ramlade cirka fem gånger, rammade även ett träd så att armen fick stora skrubbsår, hehe. Sen började det regna och jag hade hiskligt ont i baken, så efter en mysig lunch, tog vi en vanlig väg hem och min älskling höll handen på min rygg och puttade mig sista biten:) Roligt blandat med ont och lite spöregn! Himla skoj att hitta på nya saker! Nästa gång ska vi hyra vanliga cyklar och ta fyra mils turen på lite mera normala vägar:)

Himla längesen jag hade hjälm, undrar varför, eller inte, höhö:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjonge jonge wat een fietsroute wat dat:) haha



Dikke kus!

2010-07-30 @ 09:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0