Semester & midsommar

Nu är jag tillbaks i Holland sedan några dagar. Vi har verkligen njutit av den svenska sommaren i tio dagar! Oh, jag vill stanna längre längre längre. Nästa år blir det iallafall två eller tre veckor. Det är så härligt att få komma hem och bo hos mamma & pappa på semestern, att få vara i Sverige, att träffa systrarna.
Att kunna äta frukost tillsammans på morgonen, grilla, njuta av solen, cykla i skogen med pappa och Chris, ta en promenad med mamma, sitta och prata med sina systrar. Det är stunder som är guld värda!

Det var så himla roligt att få träffa vännerna igen! Jag trivs så bra här i Holland, men önskar ibland att jag bodde närmare, att bara kunna ta en fika tillsammans när man vill, att träffas lite oftare. Men det var underbart att få fira midsommar tillsammans:) Nästa år måste vi bygga upp en midsommarstång tycker jag och lära Chris små grodorna!





 
Jag har massor med kort på min underbara syster och hennes vackra mage, men jag vet inte om jag får visa dem:) Tänk att hon ska bli mamma, tänk att jag ska bli moster. Längtar!





Kommentarer
Postat av: Chris

Leuke blog! Het was zo lekker in Zweden en zo gezellig met midzomer:) Knuffel!

2010-07-06 @ 18:59:24
Postat av: jenny

Ser jättehärligt ut! Vore skoj att ses nån gång när ni åker upp igen!

Nu har jag 6 dagar kvar till barnafödande! hehe spännande! ha en skön sommar!

2010-07-21 @ 11:11:11
URL: http://roclitbabyrockit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0