Alice in wonderland...

Igår var vi på 3D bio och såg Alice in wonderland. Superhärlig film, gillar verkligen Johnny Depp och hans skruvade roller. Första gången med 3D glasögon, så det var riktigt tufft, men lite ont i ögonen efter tyckte jag nog (kändes stelt i ögonen, var lite rädd att jag skulle bli permanent skelögd under filmen:).

Idag kom våren på riktigt, som en varm jävla käftsmäll kom den, som vi väntat (sent för att vara Holland), nu är det runt 15 grader varmt & strålande sol. Bort med vinterjackan och fram med den gamla svarta vår kavajen, lovely.

Klockan är lite efter tio och jag har hunnit till husdoktorn (de var imponerade av min holländska, yeej), kollat bröst & födelsemärken (allt stod bra till med allahopa). Sen har jag handlat mat på internet, så praktiskt, de kommer med veckohandlingen mellan klockan 12-14 på lördag med Albert bilen. Nu ska jag damma och läsa på balkongen och ikväll blir det svensk moussaka och sen till språkkursen. Härligt med en ledig dag mitt i veckan:)


Kommentarer
Postat av: jenny

Åh fusk! Vilken värme!! Här är det bara ett par plusgrader, hoppas snön ska försvinna snart, lite less på den nu!

2010-03-17 @ 12:01:18
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0