Boris

Under dessa babyboom tider bland mina vänner & bekanta & i min familj, så är det lätt att känna att man också vill ha en liten bebis. Jag & Chris känner dock att vi inte är riktigt redo för bebis ännu, så vi kompromissade lite & tänkte börja på en lägre nivå med ett litet husdjur.
Först tänkte vi skaffa en liten kanin, men då vi jobbar heltid & åker till Sverige ibland så tänkte vi att det skulle vara synd om den lilla gnagaren.
Sen var vi på zoo i Rotterdam & där träffade vi en surikat som vi knäppte kort på & snabbt tog till våra hjärtan. Så får jag presentera... the one, the only... Boris, den enögda surikaten...





Kommentarer
Postat av: jenny

Jösses en surikat som husdjur?? Med ett öga? Stackars liten!

2010-03-06 @ 11:25:05
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com
Postat av: jenny

haha jag läste lite fort, uppfattade som att ni sett den i en zooAFFÄR. haha.

2010-03-06 @ 11:26:35
Postat av: Jenny

vilken liten sötnos :)

2010-03-07 @ 15:08:13
URL: http://jennynordstrom.blogg.se/
Postat av: Saro

Oh den berömde boris! Äntligen har han fått ett ansikte:)

2010-03-08 @ 13:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0