Sovrum...

Kors i taket, 2 inlägg på en dag:) Tänkte passa på när jag är ledig såhär mitt i veckan.
Visade ju vardagsrummet för ett tag sedan, så har provat att ta lite bilder på sovrummet också. Svårt med bilder, att få grepp om hur stort/litet det är, men kanske är kul att se hur vi bor iallafall.
Vi har väggar från helvetet, jo det är så himla svårt att sätta upp saker på väggen, den liksom smular sig, hehe.



Vill ha lite mer färg & mer saker på väggarna. Men man kan inte göra allt på samma gång.
Förresten, i Holland har nästan alla heltäckningsmatta i sovrummen. Så var det väl mycket i Sverige förut också om jag inte minns fel.

Ha en mysig onsdag!

Kommentarer
Postat av: Kaptein

Haha vem är det ni har kidnappat? Smulväggar, den gamla räven känner jag till mer än väl!!

2010-03-17 @ 15:32:05
Postat av: Jenny

Fint! :)

2010-03-17 @ 15:47:37
URL: http://jennynordstrom.blogg.se/
Postat av: T

Guuuuuud va fint ni bor! Ser ut som en inredningskatalog. Blir så avundsjuk, jag vill också ha fint!

2010-03-17 @ 17:00:24
Postat av: jenny

fast heltäckningmattor är på g igen! Vi ska faktiskt lägga in det nu när vi gör nytt sovrum!

2010-03-29 @ 15:24:36
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0