Brugge

Idag är jag ledig, men vaknar med en svullen hals & hosta. Nu har jag skaffat lite filmer & dragit täcket till soffan, så det blir mysmys hela dagen.
Har ju helt glömt bort att berätta om sista april. De har inte samma firande som i sverige här. Här firar de drottningens födelsedag den dagen & det är musik & fester i hela staden. Men jag & Chris rymde iväg till ett underbart litet bed & breakfast i Brugge, Belgien.

En helt underbar liten medeltids stad. Så himla mysigt. Gamla torn, kyrkor, häst & vagn, Michelangelos marmorstaty Madonnan med barnet, kullerstensgator, belgisk choklad, små kanaler. Hand i hand med min älskling. Kan inte bli bättre:)


Chris hittade en chokladbutik, lycka!


Kommentarer
Postat av: Chris

Hmmm lekkere Belgische chocola:)



Kus kus!

2010-05-23 @ 17:30:21
Postat av: jenny

Ser helt underbart ut!

2010-05-25 @ 11:28:50
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com
Postat av: Saro

Oh va mysigt!

2010-06-01 @ 15:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0