Jobb & grejor:)

Här händer det grejer:)
Jag har ju helt glömt bort att berätta hur det gick med min intervju/assessment för managers programmet... Jag klarade det! (7 timmar med en psykolog, rollspel & olika tester, himlar vilken dag, men det gick ju). Hur spännande som helst.
  I december börjar det och redan då kan jag söka tjänster som teamleader för olika avdelningar om det skulle bli en ledig tjänst. Sen kan jag inom något år bli manager över en avdelning till exempel. Men det som spelar mest roll för mig är att mitt jobb gör mig lycklig redan nu. Jag trivs verkligen med mina kollegor och med mina arbetsuppgifter. Sedan att man kan växa inom jobbet är ett stort plus=)

Ett annat plus är att jag får åka till Sverige med jobbet i oktober. Två och en halv vecka ska jag bo i Helsingborg där jag ska lära mig att planera/'digitalt' bygga upp avdelningen jag jobbar på, men den kommer hamna i Turkiet när det är klart. Har tre dagar träning nu och måste lära mig att bygga upp hela strukturen av en avdelning i ett dataprogram och sen fylla med rätt volym av produkter, på rätt plats och mycket mer, kul men svårt=)

Nog med jobbprat, ni slutade nog läsa där i början:) Men jag är så glad för att jag är så glad över mitt jobb, så jag måste bara skriva av mig, hehe.

Jag har även lärt mig att sticka med några tjejer från jobbet, bakat min första rulltårta, haft överraskningsfest för Chris som fyllt trettio, fått höra att jag ser ut som 17 (?)...

Nu ska jag mysa i soffan med lite te och en nu gammal krullboll=)




Kommentarer
Postat av: lillasyster

Vad kul att det går så bra för dig syster :) blir glad för din skull! snart kommer du hem och då ska jag krama sönder dig tror jag, sååå mycket som jag saknar dig. Finns inte ord till hur glad jag är över att du snart är hemma! PUSS&KRAM

2010-09-23 @ 20:31:30
Postat av: T

Grattis Jenny! Kul att det går så bra på jobbfronten. Själv är jag inne i bebisträsket och kommer ingen vart med jobb..

2010-09-24 @ 09:32:36
Postat av: Jenny

Tack söta lillesyster! Oh, jag saknar dig såå himla mycket, ska bli helt underbart att få träffa min lilla svettfot igen:) Då ska vi mysa du & jag! Längtar, Pusspuss!

2010-09-24 @ 16:30:30
Postat av: Saro

Men Grattis gumman!:)

2010-09-28 @ 09:43:37
Postat av: T

Grattis på din svenska namnsdag (6 oktober)

2010-10-06 @ 13:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0