Jaaa:)

Jag har fått tillbaka mitt ö och vi fick ändå nyckeln idag. Efter många om och men blev vi husägare just idag. Himlar vilken känsla=) Vi har skålat i champagne & vi har visat huset för hela familjen van den Bos (nu fattas bara familjen Goude:) Imorrn börjar storstäd & målning.
Idag hade vi en gäst i huset... en orange katt som bodde där med förra ägarna. De hade inte låst kattluckan, så han satt där & njöt när vi anlände:) Kanske att man skulle ha en liten katt ändå, hehe, men jag skulle bli galen på allt hår tror jag...

Låtsas lagar mat i köket & äter ostkuber i en del av trägårn...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaaaa:)

2011-04-02 @ 07:33:53
Postat av: Pappsen

Blev det pasta eller kanske en plankstek??

Hur som helst måste det kännas skönt med huset?

Glöm inte att låsa kattluckan!!

2011-04-02 @ 09:01:24
Postat av: Saro

Klart ni ska ha en katt!:) Bara ni har kattvakt så ni kan komma hem och hälsa på i Sverige!!:)

2011-04-02 @ 16:47:58
Postat av: Jenny

Pappa- Det känns superhärligt:) Snart kan jag laga mat på riktigt där. Längtar!

Saro- Ja, skulle vara super med en liten katt, ohh, va mysigt:) Chris bror bor nära, så kattvakt finns det ju också... Men de hårar ju hemskt, hehe.

2011-04-02 @ 18:16:31
Postat av: jenny

Härligt!!

Jo du frågade om tysabri, det är min medicin jag får i dropp varje månad!

2011-04-05 @ 16:05:34
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0