Min hjälte!

Alla har vi ibland såna där skitdagar... Ibland finns det en anledning, ibland bara en känsla man vaknar med.
När man är ledsen, extra känslig, stressad, allt på samma gång & helst vill krypa under täcket hela dagen.
Det hade jag idag.
Det är såna dagar jag verkligen förstår vilken underbar man jag har (ja, även på resten av alla lyckliga glada dagar förståss, men ni förstår vad jag menar). Han lyssnar, han lagar en äggmacka, han tröstar, han kramar, han torkar en tår, han sjunger en rolig sång, han bara finns där.

Jag vill ibland gråta av glädje för att jag har hittat dig, Chris. Tillsammans är vi dubbelt så starka. Du gör mig så otroligt lycklig. Jag älskar dig!



Ps. Nu är jag glad igen=)


Kommentarer
Postat av: saro

kramar till dej gumman!:)

2011-04-19 @ 11:22:24
Postat av: jenny

naaaw, så gölligt ;-) Nästan så man får en tår i ögat själv;-) Glad påsk på er!

2011-04-21 @ 11:47:16
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0