Trädgård

Idag har jag myst i trägården, bara latat mig & pysslat lite! Längtar tills vi ska flytta påskhelgen=)
Igår fick vi besök av svenskar, Kristina som jag gick i gymnasiet med & hennes man Jörgen. Supermysigt! De var på semester här & då passade de på att besöka oss. Jag fick en vacker orkide(e), hoppas hoppas hoppas jag inte dödar denna. Jag kan omöjligt hålla just den sorten av blomma vid liv:) Men någon gång ska vara den första!

Nu är jag trötter, strax middag & sen soffmys med smulpaj & film!


Kommentarer
Postat av: Chris

Ik wil zweedse gehaktballetjes eten in onze mooie tuin:) Dikke kus!

2011-04-12 @ 15:49:20
Postat av: mamma

Himla mysigt med egen täppa:)

2011-04-13 @ 06:33:21
Postat av: Saro

Har du en egen Magnolia!!!?? Gud va avis jag blir!!!

2011-04-20 @ 21:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0