GlöggMys!

Förra julen fick jag bland annat ett glögg-set i julklapp, himla fint!
Julen har liksom börjat spritta i kroppen min, så ikväll blev det mys med en god IKEA glögg. Tycker faktiskt bäst om den alkoholfria sorten, jag gillar varm saft smaken.

Annars längtar jag som en tok till 17 December, jag kollar fortfarande på julkalendern på svt, öppnar en lucka i min glittriga julkalender varje dag, har smakat min första julmust (även fast jag tycker man ska vänta till julafton) & längtar efter Janssons frestelse utan dess like.

Jag älskar julen!


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad trevligt att glögg grytan gör rätt för sig. jag menar ger lite försmak på julen. Jansson väntar ivrigt på att ni kommer.Det blir väl 2 st jansson i år också. The same procedure as last year("james")

kram

2011-12-06 @ 18:26:34
Postat av: Jenny

Haha, ja precis=) Mmm, Mammas Jansson, det är bland det bästa som finns! Kram!

2011-12-06 @ 20:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0