Lördagsmys...

Idag har jag lagat Boeuf Bourguignon för första gången, det blev riktigt riktigt gott=) Nästa gång ska jag ta ett annat sorts kött bara, så det blir ännu mörare. Men Chris tyckte att det blev perfekt. Jag lagade såklart i min nya födelsedags gjutjärnsgryta:)

Nu är Chris på teater med några vänner & jag ska mysa helt allena med två filmer & mango sorbet.

Har helt glömt bort att visa resten av huset, så här kommer några bilder på vårt sovrum. Ska försöka ta bilder på resten av huset också, eller så får ni (underbara systrar & vänner) komma hit & hälsa på...




Ser ni min adventskalender?:) Letar fortfarande efter ett fint överkast eller något fint vitt virkat...

Kommentarer
Postat av: jultomten

Fina bilder på sovrummet.Kram

2011-12-13 @ 07:52:03
Postat av: Jenny

Men tack tomten, hehe=)

2011-12-13 @ 09:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0