Köksbord & sushi

Har varit ledig fredag & lördag & nu söndag. Härligt! I fredags var jag på "bakdate" med två kollegor. Jag gjorde drömmar och chokladbollar (som de älskade).
Sen på kvällen åt vi god mat hos Chris föräldrar, rullade hem:)

Igår var jag och letade möbler med Chris syster, hittade supersköna stolar, som på bilden nedan men med ett fint grått tyg istället för läder. Ska ta med mig Chris nästa vecka så han får provsitta dem, får se vad han tycker. Vi har hittat en bord som vi beställer enligt de mått vi vill ha och sen fixar de white wash på det:) Hoppas de blir som vi tror.

Jag har även ätit sushi för första gången, mmm va gott (fast bilden är superhemsk, mitt indian-namn är Red eye-No neck).

Idag ska jag laga köttfärslimpa med bacon för första gången, hoppas det blir lyckat=)





Kommentarer
Postat av: Håkan

Men himlar duu, guu vikke fint bord må ja säga=)

2011-03-02 @ 18:58:56
Postat av: Chris

Echt een mooie tafel...Håkan heeft gelijk:)

2011-03-03 @ 19:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0