Solen går upp...

Idag är jag ledig. Härligt! Men det betyder även att jag måste jobba på lördag. Men det gör inget, har ju någonting roligt att se framemot på kvällen... Melodifestivalen:) Haha, jag är melodifestivals-freak & tvingar Chris att kolla på varje deltävling. Men han verkar faktiskt också tycka om det (jag mutar även honom med massor av choklad).


Jag älskar att vakna tidigt, sitta med en kopp kaffe & se solen gå upp över Rotterdam. Det är en av sakerna jag kommer att sakna med denna lägenhet:)

Ps.
Jag klarade nivå tre holländska. Jag fick en ny namnskylt av mina kollegor, trespråkig (nästan):)

Kommentarer
Postat av: Chris

Nu spreek je perfect Nederlands en mag een mooie Nederlandse vlag op je naamplaatje hebben, ik ben trots op je:) Knuffel!

2011-02-03 @ 19:27:47
Postat av: Pappsen

Vilken underbar utsikt.

Vad duktig du är som klarade nivå tre.

Sköt om er!

Kram//Pappa

2011-02-04 @ 05:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0