Söndags frukost...

Jag & Chris har många små traditioner tillsammans, till exempel fredagsmys, då beställer vi kinamat eller världens godaste margarita pizza (oså sjunger vi, nu är deeeet fredagsmyyyys när vi kommer hem efter jobbet på fredagarna), att vi skålar med te på kvällarna, att vi har en dikt som vi delat i två, så när jag säger ena delen så rimmar han med den andra, eller att vi gör "high five" åt saker vi gillar & "non high five" åt saker vi inte gillar=) Små saker som vi delar, som gör oss till vi.
Sånt är viktigt tror jag, att man bygger egna små traditioner.

Nu har vi en ny tradition, söndagsfrukost! Vi gör den extra speciell, med hemmagjorda (nästan) croissanter & så sitter vi länge och äter, lyssnar på musik, dricker kaffe, pratar & bara myser att vi har en dag ledig tillsammans.
Nästan som när jag bodde hemma med mamma & pappa. Då hade vi också extra speciell söndagsfrukost, mycket olika pålägg, juice... frukost som man längtade efter=)

Nyvaken krullboll, sötaste!

Kommentarer
Postat av: T

Gu va mysigt. Ser ut som hotellfrukost på lyxhotell...

2011-02-06 @ 14:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0