Hus

Nu har vi lagt första budet på huset... Så spännande.
Idag var vi där och kollade för andra gången, jag började nästan gråta för att jag bara kände.. "här vill jag bo" (det visade jag inte för mäklaren förståss, Chris har drillat mig när det gäller pokerface, poooookerface Jenny! Härlig känsla iallafall, att känna och kunna se framför sig att man bor där, lagar mat i det fina köket, sitter i den lilla trädgården med Chris & ett glas vin...

Snart kanske vi är husägare:) Håll tummarna för oss!


Har helt glömt bort att göra ett inlägg om underbara julen, sverige, att träffa vännerna & familjen. Så skönt att vara ledig i två veckor & bara njuta. Det behövs ibland. Ett litet foto med mig & min underbara mamma från nyår:)


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Det låter ju riktigt spännande.

Skulle vara riktigt kul om det gick vägen tycker jag. Håller tummarna.

Kram. ps hälsa krullbollen.

2011-01-17 @ 16:21:49
Postat av: Chris

Echt spannend mijn Gekkie! Ik hoop echt dat het gaat lukken:)

2011-01-18 @ 08:54:25
Postat av: Jenny

*Tack pappsen:) Hoppas jag med! Då kan vi sitta med en kall öl i trädgårn i sommar kanske:)



*Echt spannend mijn krullboll:)

2011-01-18 @ 09:12:47
Postat av: jenny

Lycka till med huset!!!

2011-01-22 @ 20:54:10
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com
Postat av: maggan

Tjena!



Vad fint hus ni verkar ha köpt!Per var med och kollade och han gillade det med så nu ska ni vara görmallig!Lycka till med flytten!Ha det bäst!

Superkram:Maggan

2011-04-14 @ 23:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0