Frukost i trä´gårn

Igår var det strålande sol & vi hade mysig frukost i trädgården. Mumsiga bär med mjölk & bröd med baj... näe jag menar jordnötssmör. De är tokiga i jordnötssmör här i Nederländerna (och andra konstiga söta pålägg, till exempel en sorts strössel i olika smaker som man lägger på efter smöret, uhh):) Min Chris, han äter svenskt knäckebröd med jordnötssmör, hehe. I början sa jag alltid, nähe, jag ska aldrig äta jordnötssmör på min macka, men efter snart tre år, tadaaaaa, jag börjar bli riktigt holländsk tror jag.



Prova, gött gött gött=)

Nu blire strax potatisgratäng & kycklingfile! Mysig söndag...

Kommentarer
Postat av: Chris

Hmmm jordnötssmör...mums:)hehe

2011-06-06 @ 14:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0