Hemmagjorda drömmar & fredagsmys!

En härlig ledig fredag. Vaknade klockan sju (vaknar alltid tidigt när jag får sova) och passade på att smyga ut i köket och ge Chris en hejdå kram innan han for iväg till jobbet.
Gjorde en kopp kaffe & läste allt om mat i sängen, mys.
Nu har jag hunnit städa & bakat drömmar. Måste ju fylla på kakburken inför helgen:) Men om jag känner min Chris rätt, så tar de nästintill slut när jag är på jobbbet imorgon, hehe. Förra helgen bakade jag havreflarn med choklad & de fösvann innan jag hann blinka=)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad goda kakorna ser ut...Mmmm. kanske man får smaka när vi kommer. kram

2011-03-18 @ 19:44:00
Postat av: Jenny

Tack mamsen=) Absolut, då ska jag baka, så att vi har massor med gott när ni kommer hit:)

2011-03-18 @ 20:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0