oooooooo

Jag har nu forsokt att skriva detta inlagg 4 ganger, men varje gang jag anvander bokstaven (snabb-knappen) som kommer efter det svenska ä, sa forsvinner hela inlagget. Sa nu maste jag skriva utan å och ä ocksa, annars kommer jag sitta har hela kvallen, for jag glommer hela tiden att jag inte far skriva bokstaven som kommer efter ä. Det gar liksom automatiskt bara:)

Vad jag ville saga var att vi far vanta nagra dagar innan vi far nyckeln till huset. Nagon lag eller procedur som var forsenad. Vi far ha talamod. Men talamod ar inte min basta sida:) Vi far mysa & cykla i varsolen istallet, hehe, varsolen, vad ackligt.

Ville visa er hur en rygg som genomgatt allergitest ser ut. Jag hade ingen allergi by the way:)



Man maste ocksa ha talamod nar haret ar pa utvaxt. Halva haret ar ljust och halva morkt. Usch:)



Nu ar det helg for mig=) Mys!


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Sista bilden från balkongen???

Ser mysigt ut.

2011-03-31 @ 22:29:22
Postat av: Jenny

Ja, vår supermysiga balkong, himlar va jag kommer sakna den! önskar du kunde vara här imorgon, då ska det bli runt 20 grader. Då kunde vi ha druckit några kalla heineken där på eftermiddagen=)

2011-04-01 @ 08:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0